tirsdag 24. september 2013

Scrapperommet mitt

Til nå har fokuset vært på det jeg har laget på scrapperommet, men nå vil jeg vise hvordan selve rommet ser ut. Ja, jeg har rydda. Jeg vil jo helst vise hvordan det skal se ut, og ikke hvordan det er etter en runde med kreativitet ;) Jeg er kjempeglad i dette rommet, og om en er gode venner og drar ut en kommode under arbeidsbenken, kan det være mulig for 3 stykker å jobbe der samtidig. Vi har vært to stykker og scrappet, og det har gått kjempefint.

Først to oversiktsbilder som er tatt med panorama, så en får et inntrykk av hvordan rommet er


Så bilder av de enkelte stedene med diverse løsninger.









Som dere kan se, så har jeg også vært god kunde hos Ikea. De har mange smarte løsninger, og noe er tatt fra kjøkkenavdelinga som bygel-stenger, og det som mist blandt annet står i, er beregnet å være innmat i skuffer, men jeg ville bruke den annerledes. Hylla som diverse blomster og medium er oppbevart i, som ligger rett over min arbeidsplass, er fra gamlekjøkkenet. Det er krydderhylla som var foran avtrekket på vifta på kjøkkenet før vi pussa opp. Den er da malt.

Er det noe dere lurer på, er det bare å spørre i kommentarfeltet :)



2 kommentarer:

  1. Her er det både mye arbeidsplass og mye utstyr. Det ideelle scrapperom :D <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja, her koser jeg meg, og når jeg kommer i gang, kan tiden fly :)

    SvarSlett