fredag 13. september 2013

Min gutts første LO

Etter lang tid hvor gutten min har lekt seg med puncherene mine, bestemte jeg meg for at han skulle få prøve seg på noe ordentlig da han fant et bilde av seg og lillesøster. Han fikk velge seg ut et ark. Jeg spurte først hvilken farge han ville ha, og han sa blå, så fikk han velge blandt noen blå og lilla ark, og da ble det dette arket.


Etter arket var valgt, fikk han velge pynt og flere ark som han kunne ta biter fra. En merkelapp fra et klesplagg, en pil og mønsterark med blomster falt i smak, og så diverse han hadde punchet ut


Den runde sola er innersirkelen fra Tim Holtz-klokka jeg har på en annen LO jeg har nettopp laget, og den ble spraya gul med dylutions gule mist.


Til slutt fikk han velge ut blonder fra restene som ikke er så lange, han bestemte retningen og hvor blondene skulle ligge, og så avsluttet jeg med å lime alt sammen, og slik ble resultatet. Jeg er stolt av gutten min som fyller 4 år på mandag, og som har laget dette :) Jeg tenker han skal få prøve seg flere ganger, for dette synes vi jo begge var gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar