torsdag 27. februar 2014

Tema: Vinter

Scrapomania har denne gangen ironisk nok, valgt temaet vinter. Vi har ikke hatt noe vinter enda her, så da var det bare å ty til noen eldre bilder, og lage en LO av det.

I tillegg har jeg laget den etter reglene i Supreme Scrap Tournament 2014 Utfordring 3.
Siden jeg er ute av konkurransen der, er dette kun for jeg fikk lyst å prøve da de oppfordret deltagere som hadde røket ut om å prøve seg, og legge inn resultatet i en egen tråd.

Først sprayet jeg arket med hvit tattered angels Chalkboard, distressa kantene på bildene og limte inn. Resten er tegnet for hånd, og dette er langt utenfor min komfortsone, men litt gøy å prøve seg likevel.

Scrapomania, ironically enough, this time chose the topic of winter. We haven`t had no winter yet, so it was only resorting to some older pictures, and create a layout of it. 

In addition, I made ​​it by the rules of the Supreme Tournament 2014 Scrap Challenge 3 
Since I am out of the competition there, this is just for wanting to try when they encouraged participants who did not come further in the the competition to try and enter the result in a separate thread. 

First I sprayed the sheet with white tattered angels Chalkboard, distress the edges of the pictures and glued in place. The rest is hand drawn, and this is far outside my comfort zone, but a little fun to try anyway.


Link til utfordringa på Scrapomania: http://scrapomaniano.blogspot.no/p/utfordring.html

1 kommentar:

  1. Herlig vinterstemning.. :D :)

    Tusen takk for at du ble med oss i Scrapomania denne runden...

    Klem LindaSS

    SvarSlett