søndag 28. juli 2013

Lindas utfordring fra julikitet

Her er mitt første bidrag fra julikitet. Jeg er for tiden på ferie, så det har tatt litt tid å få komme seg til en pc.

Jeg har brukt videoen på en tag som inspirasjon, men jeg har brukt grønt tema i stedet for rosa, og lager LO i stedet for tag, og så er det med min egen vri. Jeg har også brukt en rissekk som har vært basmatiris i, for det som fulgte med kitet var litt for smalt, og så kan jeg spare den til senere også ;)


Link til utfordringa: http://lindasshobby.blogspot.no/2013/07/prosjektkit-utfordring.html#comment-form

2 kommentarer:

  1. Ååå det var en skikkelig nydelig LO.... helt herlig... og så smart med å bruke den rissekken da... det skal jeg jammen meg huske på.. :D

    Klem LindaSS

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Linda :) Sånn er det når en samler på alt mulig vet du. Det meste kan komme til nytte. ;)

      Slett